söndag, april 10, 2011

Lammen på Noas Ark - Onsala

white lambi
nykomlingar
fårmamma
lammen
lookilooki
Den här fårmamman fick vara lite för sig själv eftersom hon inte fått sina lamm än, detta var i fredags och nu har dom säkert kommit, hon var så söt och nyfiken på vad jag gjorde därinne men hon orkade inte riktigt stå upp med den tunga magen utan sträckte upp sitt huvud allt vad hon orkade :-)

lambi

Vilken lycka...jag fick förmånen att bli instängd hos dom alldeles nyfödda underbara små lammen på Noas Ark i fredags, dom var så nyfikna och ville nosa på min kamera och stativ, jag missade både lunch och matinköp för jag kunde bara inte slita mig därifrån.

Nästa gång skall jag se till att få träffa dom utomhus en solig dag!

I Love Lamm!

5 kommentarer:

  1. Nästa gång hoppas jag du träffar på mig också!

    SvaraRadera
  2. Ja, det hoppas jag med, jag tjuvkikade inte på ert arbete utan tycker det blir roligare att du får visa när vi ses!

    Lunch?

    SvaraRadera
  3. Åh vilka sötnosar!! Förstår att du blev fast där! :)

    SvaraRadera
  4. Gud så underbara - måste hinna dit en tur på torsdag när Max och jag har halvdag. Blir alldeles svag i knäna av dessa gullpluttar.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!