onsdag, april 06, 2011

Hobbyrummet

hobbyrummet

...numer bara "skräpkammare", fast det är ju förhoppningsvis bara tillfälligt...snart skall jag röja upp lite för här är ju mysigt att sitta och pyssla eller sy.

Här finns mina broschyrer som jag samlat i 20 år som inspiration, det finns stafli, penslar och färg, det finns symaskiner och tyger, det finns ett gammalt arkivskåp med 1000 saker, samt gamla plåtburkar och mängder av presentpapper, det finns hantverksböcker och bilder, vykort och pärlplattor, blackboard och etiketter...det finns allt man kan önska sig av ett hobbyrum och lite till...t.o.m en vedkamin!

En annan dag skall jag städa...

2 kommentarer:

  1. Jag har också ett sånt rum... just nu så öppnar man dörren, öser in det man inte vet var man ska lägga och sen stänger man dörren snabbt! En regnig dag så kanske.... Men jag har ingen vedkamin, gud så mysigt det lät!

    SvaraRadera
  2. Vedkaminen stod i gamla tvättstugan innan, fast drömmen är ju att få in den i gamla hönshuset numera kallat sommarhuset som vi tänkte göra iordning nång gång, alltid är det nåt att göra iordning... :-)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!