tisdag, mars 15, 2011

HEJ - nu e jag tillbax :-)

blyg viol

Titta vilken söt liten viol som börjat blomma i växthuset, den fick komma ut och lufta sig lite grann i vårsolen.

Två dagar utan dator känns som en hel evighet, MEN va mkt tid jag hade över till annat plötsligt, fast två dar räcker gott och väl och A fick koppla in mig i källaren imorse.

Nu är Tum bygg här och river...härligt ljud och jag skall strax ut och beskära buskar nere vid en strandtomt...också härligt!

Känner mig lite sprudlande, vi hörs och syns, ha en skön vårdag!

5 kommentarer:

  1. Ser så skönt ut med lite solen och violen.
    Vad exakt ska ni renovera?

    SvaraRadera
  2. Härligt! Själv sitter man inlåst på kontoret till kl 4 och solen börjar gå ner =(

    Stackars mig.

    SvaraRadera
  3. Våren kommer mer och mer, nu skiner solen här och det bara känns "vårigt"!

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka. Vi ses snart.

    SvaraRadera
  5. Vardagsrum, kontoret och Nils rum!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!