måndag, november 15, 2010

Vardag igen...

hearts
drops
apple

...undrar var helgen tog vägen, det har liksom gått i ett med utgång, lite röj i trädgården, mat & brasa, Ikea och sen föreläsning med Henrik Valentin. La mig för första gången på flera år med en roman som jag köpte på föreläsningen.

Det är fortfarande grått grått grått och Tiger hamnade i hundslagsmål med en annan stor hund, hundar i koppel känner sig trängda, jag vet att alla inte håller med, men om två dominanta hundar kommer så nära varandra och inte känner sig fria då kan det gå illa, bättre då att släppa dom så dom kan göra upp.

Väger dom dessutom 40-50 kg så har man ju ingen chans att hålla fast dom heller.

7 kommentarer:

  1. Hundslagsmål är så jävla obehagligt. Min förra hund, bullterriern Sven, var en baddare på det där med att hitta hanar att mucka med... Inte roligt, hoppas att hundägaren gick att resonera med & att det inte blev några skador! Puss på Tiger, vi tjejjor häruppe gillar han.

    KRAM LISA

    SvaraRadera
  2. Så vackra höstfoton. Den översta påminner mig nästan om honung som droppar ner i en mugg te. Jättefina!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att Tiger mår bra och att han vann.
    Bilderna wow
    Kia

    SvaraRadera
  4. Hej Carina!
    Hoppas allt gick bra till slut med Tiger och den andra hunden.
    Underbara bilder.
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  5. Tack!

    Det gick bra, men det är väldigt otäckt med riktiga hundslagsmål och nu var det jag som hade Tiger lös när den andra mannen dök upp med sin hund runt hörnet där vi trodde vi var ensamma.

    Sen var Tiger "taggad" hur länge som helst efter att vi kommit hem, han rusade runt och morrade och reste ragg åt allt så jag fick ta in honom och säga åt honom att gå och lägga sig.

    SvaraRadera
  6. Stackars Tiger-pojken. Hoppas det inte blev allvarliga skador. Hormonstinna hannar kan verkligen skrämma upp en, men som tur är så blir det ju oftast mer gruff än blodvite.

    Supervackra bilder som alltid!!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!