lördag, juli 18, 2009

Min nya cykel

Tiger tyckte den luktade gott!

min nya cykel

Nu är alla gamla cyklar ett minne blott - nu skall det cyklas!

Nilse har fått en cykelsadel eller vad det heter och det är ju roligt om jag kan följa med resten av familjen på cykeltur, tur jag provcyklade igår för nu öser regnet ner.

04,15 fick unge mannen för sig att det var dax att gå upp i morse och här sitter jag nu, Nilse ligger och sprattlar under skrivbordet, drar i sladdar, häller ut papperskorgen och sjunger.

KAFFE NUUUUUU!

3 kommentarer:

  1. Då har ju stackars jag sovmorgon som fick gå upp 7.30 med liten.
    Trevligt med en monark. Gillar de och älskades cykel stod ute med min MTB hela vintern... Min var rostig och hennes Monark "rullade" igång på stuberten....

    SvaraRadera
  2. Det påminner mig om min cykel som förhoppningsvis finns kvar borta i Sannegårdshamnen, kanske dags att åka bort och hämta den.

    SvaraRadera
  3. Det är alltså fler än vi som är uppe lååångt innan barnprogrammen startar. Snälla, snälla, snälla låt mig slippa Supertrion på Nickelodeon i morgon kl. 05:00... ;-) O my god vad jag avskyr det programmet *brrr ryser* avskyr att lyssna på dessa 3 falsksjungande halvtecknade djur när jag mest av allt vill dra täcket över huvudet och somna om. //Stina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!