torsdag, juli 16, 2009

Infing kör Mustang

mustang

Igår var vi hos våra trevliga grannar på grillkväll och eftersom jag alltid är så avis på deras fräcka bil så fick jag ta en runda och stila lite - ja jag erkänner...det ÄR fräckt när det mullrar...det är fräckt med fräcka bilar!

Målarna är klara med huset och idag röjer vi upp runt omkring, vilken skillnad det blev, färgerna är dom samma men nu är det så rent och fräscht.

Vi fick tyvärr såga ner vårt gamla hagtornsträd som stod framför huset för det hade klyvts i stammen, det blev väldigt ljust och öppet framför verandan men det känns så tomt, det har nog stått där sen 40-talet och fåglarna älskade att sitta där i och sjunga och snart får vi såga ner våra två jättestora körsbärsträd också, det hände något förra året och nu är dom på väg att dö.

Tråkigt när alla gamla träd försvinner, det är ju det som är charmen med gamla trädgårdar.

Vi får plantera nya istället.

2 kommentarer:

  1. Måste erkänna att du passar riktigt bra i den!!

    Håller med att det är grymt tråkigt när gamla vackra träd måste fällas. Jag skulle nog kunna arbeta extra som trädkramare.....

    Tack igen för trevligt sällskap!

    Kramis Cicci

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!