måndag, januari 14, 2008

Jamie Oliver

Igår kväll satte jag mig och kolla in Jamie Olivers program, han pratade om att det är så härligt att gå ut i skogen och plocka egen svamp - wonderful - och VAD GÖR DÅ MÄNNISKAN???? Jo, han och den italienska vännen upptäcker en stor svamp i ett träd som dom bara måste ha..........1 meter från den hårt trafikerade vägen!! Den italienska vännen talade glatt om att den här svampen minsann inbringar ett värde av hm....ja ungefär hur mkt pengar som helst!

OH Yes, so very FRESH :-/ jag blev sååå sugen på avgas-svamp..........NOT!

Nä nu skall jag fortsätta att sortera mina pärmar med gamla recept, har hur mkt som helst som behöver rensas ut (Tack till Jamie och hans italienska vän som gjorde att jag tog tag i den saken!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!