tisdag, januari 29, 2008

Tisdagstema - ensam

Ensam i NY, Upper east, Park avenue

8 kommentarer:

  1. "Så nære, men dog så langt unna".....

    SvaraRadera
  2. Uscha, så ensam vill jag aldrig bli.. :-(
    ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Den ensamheten väljer man inte frivilligt!

    SvaraRadera
  4. åå den ensamheten skulle jag helst inte vilja ha...

    kram
    cattis

    SvaraRadera
  5. Usch det där såg väldigt sorgligt ensam ut. Otroligt sorgligt. VÄrlden är inte snäll mot alla. Min tolkning var lite gladare ;)

    SvaraRadera
  6. Vilken sorglig bild av ensamhet i den karga verkligheten

    SvaraRadera
  7. Ja, det är en sorglig bild och det är ännu sorgligare att han ligger precis utanför den fint bäddade sängen. Man skall vara glad för att man har det så bra.

    SvaraRadera
  8. Hej Hej, vilken mysig blogg du har!
    Fin ensambild, fast så sorglig ...han drömmer nog om att han ligger i den mjuka rena sängen där innanför fönstret...
    Kommer tillbaka till dej en annan gång, här vill jag läsa mer!
    Hejdå!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!