söndag, juli 27, 2014

Sommar i Skåne

Skåne - trä - sten - keramik - tegel Skåne - mysiga djur och vi Skåne - inspiration Skåne - kullabygden Skåne - mat Skåne - sommarinspiration

Jag, Tiger och Nils har varit på vår årliga tur till Charlotte, min kusin på Ryssamöllagården i Mjöhult. Vi tillbringade våra dagar med att åka runt till många av alla fantastiska ställen i och runt Kullabygden.

Många gårdsbutiker och mycket mat blir det, djurmys och så mycket inspiration så det räcker till minnen för hela året. Fint väder hade vi med i vanlig ordning :-)

Här är listan på vilka ställen vi besökte i år:

Tomatens Hus
Enkla Ting
Kostället Design
Linnea Trädgårdar
Butik Linnéa
Kullamust
Sofiero Blomsterhandel
Hedentorps plantskola
Brunnby Gårdsbutik
Kulla Lamm
Mölle Krukmakeri
Till Bords - Lena Alfram
Saluhallen Höganäs
Vita Huset
Charlottes Inredningsbutik
Viken Tomater

3 kommentarer:

  1. Länge sen jag skrev något hos dig. Men hej! Och du är fortfarande lika inspirerande! Heja!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Så roligt att få se. Härligt med sommarutflykter.

    //Linda

    SvaraRadera
  3. Åh tackar!! Nu blev jag glad :-)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!