söndag, april 21, 2013

Historien om dom där gamla stolarna...

stolar vid havet
I höstas när jag gick här så såg jag att dom slängt stolarna i eldningshögen, inte bra tänkte jag och ställde upp en av dom fint på en platå nere vid vattnet, sen tog jag lite bilder och tyckte den passade bra där, nu har dom eldat upp "skräphögen" men det som gjorde mig glad var att även den andra stolen som varit kasserad hade flyttat ner till vattnet, där stod dom i morse båda två och såg inbjudande ut...sånt är skoj tycker jag, att även dom andra människorna såg det fina i dom gamla stolarna där!

strandpromenaden tiger vid utemöblerna
Här har det eldats! Brända enar!

enens brygga strandpromenaden vid enen enens brygga

2 kommentarer:

  1. Ja, kul att något får sparas också! Fina bilder som alltid! :-)

    SvaraRadera
  2. Tänk att bara få sitta i en av dom där stolarna och bara låta vinden blåsa rätt igenom en... ♥
    Jag tycker din tanke var så fin. Ännu roligare att någon annan ändå följde efter.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!