fredag, januari 25, 2013

Fyndat!

klockor
Känner mig såå nöjd, var en sväng i "byn" och hittade finfina grejer för mellan 50-70% rabatt.

Den här ganska stora kransen av små aluminiumklockor med gröna glaskulor i som låter i vinden har jag tittat på i flera månader, den finns flera storlekar och även som hjärtan, nu hade jag sån flax att det var 70% rea på just dom...VA! 266 kr i stället för 889 kr.

Hittade även en vägghängare, ram med glas i hjärtform, underlägg till varma grejer i köket och i en annan affär även en svart blus med krås :-)

Till Nilse köpte jag Molo mössa och vantar och en tröja för halva priset, saker som jag tittat på innan till fullpris men då jag känt mig lite snål.

Kul!

Snart mys ju...trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!