tisdag, februari 14, 2012

Alla hjärtansdag idag!

5 kommentarer:

  1. Fina bilder som vanligt, ha en fortsatt fin dag! :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det fint!

    Enens strand i Onsala.

    Ha en fin kväll på er!!

    SvaraRadera
  3. Fantastiska Bilder! Nästan lite overkliga och "trollska". Som om du var den enda personen på jorden när du tog dem, om du förstår vad jag menar :-)

    Är en stor fantast av dina vackra bilder

    Ha en skön vecka

    SvaraRadera
  4. Guldkant...det är precis så jag ofta känner, det är som att vara med i en film när jag går där på strandpromenaden, ofta möter jag inte en endaste människa...konstigt eftersom det bor så mycket folk här.

    Dom dagarna då det ligger dimma är speciellt magiska, många många bilder har det blivit genom åren, alla med helt olika känsla.

    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!