måndag, oktober 03, 2011

Vilken bra dag!

kullersten Idag har jag haft kameran med mig hela dan (som vanligt ;-) från morgonpromenaden, vidare till trädgården, sen till Kreugers strand, och så till grustaget i Fjärås där jag plockade kullersten.

300 foton blev det med hav, bryggor, stränder, plank, sten och natur av alla slag + Tiger förstås.

Dom här 6 äggformade stenarna hittade jag i Fjärås, stora tunga och fina att lägga ute i trädgården, här har jag lagt dom i en vattenpöl, tyckte dom blev extra fina där.

Nä, här hinner jag inte sitta och drömma, nu till tvättstugan...

5 kommentarer:

  1. Oj, det var inte en dålig fotoskörd! Vackra stenar du hittat! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig måndag det låter som.
    Bra mycket bättre än en dag i ett trist kontorslandskap :)

    SvaraRadera
  3. Ja, härligt har det varit och när jag kom hem kokade jag Rosenkvittengelé!

    SvaraRadera
  4. Super supernajs ren bild. Du är så förbenat duktig på former och att skapa, hatten av för dig!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!