söndag, augusti 21, 2011

Före/efterbilder

stenläggning

Vi lägger sten igen och detta har vi hunnit med i helgen.

Vi bygger en likadan trappa som vi tidigare gjort mellan häckarna. I karet till vänster skall det bli en likadan avenboks-kub som dom andra två och från trappan skall vi ansluta med en grusgång istället för trampstenarna som låg där innan, det blir snyggt eftersom vi redan har grusgång runt huset.

Framför avenboken blir det kullersten.

Detta är en plan vi haft sen vi gjorde stenläggningen runt garaget, kul att det äntligen blir av.


...och kolla här då,

runt garaget 2003

...så här såg det ut när vi köpte huset, lite skillnad va?

4 kommentarer:

  1. Det blir ju fantastiskt bra - som vanligt!

    SvaraRadera
  2. Fint!

    Jag undrar lite vart du stod när du tog bilden?

    SvaraRadera
  3. Jag fotade uppe från Max sovrum!

    SvaraRadera
  4. men herregud vilken skillnad! sånt är så roligt å se tycker jag. jag är alltid noga med att ta före-bilder :)
    Det är så inspirerande att få se bilder från din trädgård. :)
    just nu håller vi på och funderar över vår och då är det fint att komma in hit för inspiration.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!