onsdag, december 01, 2010

Nä tråkigt har vi aldrig...

radion

Nilse hitter alltid på nåt!

På med hörselskydd och brillor, knyta fast Tiger, sätta på sin radio på högsta och brusigaste volym och ge järnet med dans i hallen, stackars Tiger får bara stå ut, han sitter ju fast i sladdarna.

Häromdan satt jag fast, då hade Nilse passat på att dra en tunn tamp genom hällorna på mina jeans och sen virat fast den flera varv runt ett handtag i köket, jag stod och pratade i telefon och märkte inte hur fast jag satt förrän jag skulle hämta nåt.....tog en bra stund innan jag kunde komma loss :-)

4 kommentarer:

  1. :-) :-) Underbara hyss han har för sig, o Tiger är för gó! Vilket team!

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  2. Haha.. han är underbart kreativ den grabben.

    SvaraRadera
  3. Alldeles ljuvliga bilder!

    Hälsar Anna i Philadelphia - som just hittat tillbaka till din blogg.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!