onsdag, november 11, 2009

Ateljen

atelje

Det kändes som JAG kommit till paradiset när vi kom till dagis, huset han skall gå i har en jättestor härlig atelje med precis allt man kan önska sig, pinnar, pärlor, färger och glittersaker.

Funderar på om man kan skola in Nils typ en månad istället för två veckor så att jag kan vara där och pyssla lite på dagarna?

Nilse fick minsann på sig ett förkläde och satte igång med fingerfärgen...först stoppa ner näsan i burken och sen provdricka en slurk, ja litegrann kom på pappret också!

3 kommentarer:

  1. Så underbart, blir sugen på att börja på dagis :)

    SvaraRadera
  2. Vilka härligt färgglada bilder! Vad roligt med en ateljé! (Fina stövlar där också) Ha det bra.

    SvaraRadera
  3. Dina layouter och bilder får mig att försöka se på mina egen vardag med andra ögon, se det lilla, det stora, det vackra, det vardagliga.

    Du inspirerar till en vackrare vardag!

    Kram/Diana

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!