måndag, december 01, 2008

Tar en liten paus...

Kran i Göteborg
...det har hänt tråkiga saker.

17 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra. Hoppas du finner kraft snart att gå vidare, men allt måste få ta sin tid.

    SvaraRadera
  2. Skickar en värmande tanke.

    SvaraRadera
  3. Ohh nej vad tråkigt att höra!

    Stärkande kramar från Nancy och mig.

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt, kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Du har en liten ros hos mig!

    SvaraRadera
  6. skickar lite tröst, en tanke och en kram.

    SvaraRadera
  7. Från norr kommer en kram, lite tröstchoklad & en knippe varma tankar.

    /Lisa & röda

    SvaraRadera
  8. Tack allihopa för era gulliga mail, kommentarer och telefonsamtal!

    Fick vid ultraljudet reda på att babyn inte levde längre.

    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Vad tråkigt att läsa. Kram till era alla.

    SvaraRadera
  10. men oj vad tråkigt att läsa - hoppas att det löser sig för dig!

    SvaraRadera
  11. Carina gott att du verkar ha så många nära och kära omkring dig. Hoppas ni kan hjälpa och stötta varandra i familjen.

    Jag tänker på dig.

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  12. Det var ett riktigt tråkigt besked... Då förstår jag neretiden och hoppas Ni finner styrka igen... Hoppas det blir nya tag och ny graviditet i framtiden.

    KRAMAR! (Och en nospuss till Tiger)

    SvaraRadera
  13. Nä men stackars... Hoppas att Du snart finner styrka kraft och mod och att det tråkiga försvinner...

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Hej. Jag brukar titta i din underbara blogg. Jag känner inte dig personligen men skickar dig mina tankar ändå och hoppas att de når fram.

    SvaraRadera
  15. Jag känner med dig, och förstår din smärta mitt i min egen glädje. En stor varm styrkekram, ta hand om dig!

    SvaraRadera
  16. Åh, nej vad ledsamt. Ta hand om varandra och försök att orka. Många varma kramar från mig.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!