tisdag, juni 17, 2008

Tisdagstema - ögon

Ett ögonblick i Nils liv


15 kommentarer:

  1. Vilka härliga fina blå ögon han har!!

    SvaraRadera
  2. Och ärliga blå.. underbara små barnögon.. Ha det gott..Monica

    SvaraRadera
  3. Tack så hjärtligt för din kommentar ang min Tisdagstema-bild! Vilka ögon Nils bjässiga gosedjur har då! (Och gullig mun!) :-)

    SvaraRadera
  4. Vilket jättekramdjur brevid Nils :-). Du har verkligen en fin kille med dom vackraste blå ögon man kan tänka sig.

    SvaraRadera
  5. Nej det är inget jätte-kramisdjur..hi hi, det är Gertrud som har hamnat i fokus bara men det ser ju rätt kul ut måste jag säga!

    SvaraRadera
  6. Bäbisögon är det finaste som finns. Man glömmer alla bekymmer när man tittar in i deras oskyldiga små... KRAMEN!

    SvaraRadera
  7. Nu förstår jag vad de menar med jättegosedjur, jag såg faktiskt att Gertrud var närmare kameran!
    Så fina blåa att förälska sig i!!!

    Och jag såg att du haft magsjuka, usch och fy. Skönt att du är på benen!

    SvaraRadera
  8. Blåblå ögon och jättefina dessutom!

    SvaraRadera
  9. Lite oskyldigare ögon än mina...

    SvaraRadera
  10. Vilken vacker lyster i lillgubbens ögon. Nog ser jag en massa klokskap också!!!!
    Vackert foto!
    Ha det gott

    SvaraRadera
  11. Vilket fin kort på Nils öga... och vilka vackra ögonfransar han har! :-)

    SvaraRadera
  12. Barnögon är så härligt klara. Inga röda streck där inte. Du en sån där randiga docka hade våran äldsta dotter när hon var baby. Finns dom kvar än?? Hon är född -85

    SvaraRadera
  13. Hej Gunnel! Dockan hade min äldsta son när han var liten och det är länge sen.

    SvaraRadera
  14. åh, vilka blåa, fina...så'na man druknar i:)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!